Модератори: Jarevych, Жульєн, Yelik, Dimon, Denja, NIK
Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайників
-
- Повідомлень: 1286
- З нами з: Нед, 06 листопада 2011, 21:00
- Ім'я: Саня
- Стать: чоловік
- Авто: Nubira 2
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайників
На драйві в лєнті побачив цікавий блог. Думаю багатьом людям, хто хоче ЗДТ на ВАЗ, ця інформація згодиться. Скопіюю сюди в перекладі (гугл перекладач, лінь самому ) Оригінал тут http://www.drive2.ru/communities/drive2 ... og/540322/
Отже, для ребілду нам потрібне:
* Один, а краще два дні вільного часу
* Планшайби ЗДТ
* Шайби натяжної ролика ременя ГРМ 2108 нового зразка - 4 шт.
* Болти кріплення маточини M12 х 1,5, L-35 мм. - 12 шт.
* Передні гумові гальмівні шланги - 2 шт.
* Комплект передніх гальм
* Болгарка
* Зварювальний апарат
* Знімач
* Хороший стійкий домкрат і кілька цеглин
* Бажано оглядова яма (або підйомник, якщо ви мажор)
* Бажано точильний верстат
* Залізна труба (подовжувач ключа для зняття маточин)
* Розрізний ключ для гальмівних трубок
* ВД-шка або аналог
* Графітна змазка
* Літол 24
* Грунтовка, бажано термостійка
* Фарба, бажано термостійка
Стандартне креслення планшайби ЗДТ
Крім перерахованого, можуть знадобитися трубки і шланги для заміни стокових, якщо вони прийшли в непридатність. Бажано також бути готовим замінити при необхідності ступичні підшипники і гайки.
Отже, поїхали)
- Ставимо машину на цеглу
- Знімаємо колесо
- Знімаємо барабан і внутрянку
- Бризккаємо на болти кріплення маточини ВД-шкою і намагаємося відкрутити їх ріжковим ключем, розуміємо, що все це шляпа ...
- Раскерняем гайку маточини, відкручуємо її воротком з трубою
- Знімаємо маточину
Якщо підшипник розібрався - це не страшно, можна знову акуратно зібрати, головне щоб в змащення не потрапило сміття
Зняття внутрішнього кільця підшипника
Зібраний підшипник
- Знімаємо вісь маточини. Відкручуємо болти, збиваємо вісь разом з щитком барабана
Б'ємо молотком по щитку або вбиваємо плоску викрутку між щитком і балкою
Якщо болти лопнули, після зняття осі приварюємо гайки (не забуваємо відключити АКБ!), Поливаємо ВД-шкою, стукаємо молотком, відкручуємо, потихеньку провертаючи вперед-назад.
- Знімаємо щиток з осі. Два гвинти простіше відрізати болгаркою.
- Сточуємо точилом або болгаркою бортик маточини, так як діаметр центрального отвору гальмівного диска менше. Бортик потрібно сточувати дуже акуратно, щоб не сточити занадто багато. В ідеалі повинен вийде конус.
Приміряємо диск на маточину
Бажано маточину після цього пофарбувати.
Виникло питання як присобачити захист дисків? На планшайбі кріплення захисту не передбачено. Вирішив доопрацювати планшайбу.
Якщо допрацьовувати планшайбу для кріплення захисту, то знадобиться ще:
* Мітчик М: 6
* Дрель (краще свердлильний верстат)
* Болти М: 6, L-30 мм, 6 шт.
* Металева трубка зовніш. D :12-14 мм, внутр. D :6-7 мм, L: 18 мм.
Поєднуємо центру центральних отворів планшайб та захисту, відміряє відстані до центрів кріпильних отворів, креслимо креслення, знаходимо метал, робимо заготовки, приварюємо до планшайби, керн центру, свердлимо, нарізаємо різьблення М: 6, прибираємо задирки, шліфуємо.
- Стикуючи планшайбу з віссю маточини. Всі отвори повинні ідеально збігтися. Обрізані гвинти барабана повинні увійти у відповідні отвори планшайби.
- Прикручуємо вісь з планшайбою до балки. Болт, який розташований під скобою супорта повинен бути без гровера і можливо доведеться сточити капелюшок. Інакше скоба не встане.
- Мнеться молотком куточок балки, розташований під супортом - інакше супорт не встане.
- Прикручуємо захист (якщо є куди)
- Надіваємо маточину, набиваємо підшипник на вісь через проставку. Закручуємо гайку. Не забуваємо закерніть гайку!
Тут у мене і сів фотік ... ((
Далі просто текстом:
- Одягаємо на маточину гальмівний диск, прикручуємо напрямними, уважно перевіряємо щоб не було биття. Якщо є - максимально центруємо.
- Прикручуємо скобу супорта через шайби ГРМ
- Вставляємо гальмівні колодки
- Прикручуємо супорт до скоби
- Підключаємо супорт до гальмівної магістралі використовуючи передню гальмівну шлангу.
- Милуємося.
- Ставимо колесо.
- Знову милуємося)
Ось що повинне вийти у результаті:
P.S. Відчуття після установки:
Коли я поставив на перед 14 вентильовані, я думав що це апофігей феєрії. Ніфіга. Тільки тепер я відчув, що машина дійсно Гальмує з великої літери!
Раніше при гальмуванні машина клювала мордою, тепер - при різкому натисканні на педаль сідає рівномірно вся підвіска!
Переторможування немає, передні гальма хапають швидше.
______________________________________________________
Буду слідкувати за його БЖ, далі має написати про гідроручнік.
Якщо десь в тексті будуть помилки - прохання не сваритись.
Отже, для ребілду нам потрібне:
* Один, а краще два дні вільного часу
* Планшайби ЗДТ
* Шайби натяжної ролика ременя ГРМ 2108 нового зразка - 4 шт.
* Болти кріплення маточини M12 х 1,5, L-35 мм. - 12 шт.
* Передні гумові гальмівні шланги - 2 шт.
* Комплект передніх гальм
* Болгарка
* Зварювальний апарат
* Знімач
* Хороший стійкий домкрат і кілька цеглин
* Бажано оглядова яма (або підйомник, якщо ви мажор)
* Бажано точильний верстат
* Залізна труба (подовжувач ключа для зняття маточин)
* Розрізний ключ для гальмівних трубок
* ВД-шка або аналог
* Графітна змазка
* Літол 24
* Грунтовка, бажано термостійка
* Фарба, бажано термостійка
Стандартне креслення планшайби ЗДТ
Крім перерахованого, можуть знадобитися трубки і шланги для заміни стокових, якщо вони прийшли в непридатність. Бажано також бути готовим замінити при необхідності ступичні підшипники і гайки.
Отже, поїхали)
- Ставимо машину на цеглу
- Знімаємо колесо
- Знімаємо барабан і внутрянку
- Бризккаємо на болти кріплення маточини ВД-шкою і намагаємося відкрутити їх ріжковим ключем, розуміємо, що все це шляпа ...
- Раскерняем гайку маточини, відкручуємо її воротком з трубою
- Знімаємо маточину
Якщо підшипник розібрався - це не страшно, можна знову акуратно зібрати, головне щоб в змащення не потрапило сміття
Зняття внутрішнього кільця підшипника
Зібраний підшипник
- Знімаємо вісь маточини. Відкручуємо болти, збиваємо вісь разом з щитком барабана
Б'ємо молотком по щитку або вбиваємо плоску викрутку між щитком і балкою
Якщо болти лопнули, після зняття осі приварюємо гайки (не забуваємо відключити АКБ!), Поливаємо ВД-шкою, стукаємо молотком, відкручуємо, потихеньку провертаючи вперед-назад.
- Знімаємо щиток з осі. Два гвинти простіше відрізати болгаркою.
- Сточуємо точилом або болгаркою бортик маточини, так як діаметр центрального отвору гальмівного диска менше. Бортик потрібно сточувати дуже акуратно, щоб не сточити занадто багато. В ідеалі повинен вийде конус.
Приміряємо диск на маточину
Бажано маточину після цього пофарбувати.
Виникло питання як присобачити захист дисків? На планшайбі кріплення захисту не передбачено. Вирішив доопрацювати планшайбу.
Якщо допрацьовувати планшайбу для кріплення захисту, то знадобиться ще:
* Мітчик М: 6
* Дрель (краще свердлильний верстат)
* Болти М: 6, L-30 мм, 6 шт.
* Металева трубка зовніш. D :12-14 мм, внутр. D :6-7 мм, L: 18 мм.
Поєднуємо центру центральних отворів планшайб та захисту, відміряє відстані до центрів кріпильних отворів, креслимо креслення, знаходимо метал, робимо заготовки, приварюємо до планшайби, керн центру, свердлимо, нарізаємо різьблення М: 6, прибираємо задирки, шліфуємо.
- Стикуючи планшайбу з віссю маточини. Всі отвори повинні ідеально збігтися. Обрізані гвинти барабана повинні увійти у відповідні отвори планшайби.
- Прикручуємо вісь з планшайбою до балки. Болт, який розташований під скобою супорта повинен бути без гровера і можливо доведеться сточити капелюшок. Інакше скоба не встане.
- Мнеться молотком куточок балки, розташований під супортом - інакше супорт не встане.
- Прикручуємо захист (якщо є куди)
- Надіваємо маточину, набиваємо підшипник на вісь через проставку. Закручуємо гайку. Не забуваємо закерніть гайку!
Тут у мене і сів фотік ... ((
Далі просто текстом:
- Одягаємо на маточину гальмівний диск, прикручуємо напрямними, уважно перевіряємо щоб не було биття. Якщо є - максимально центруємо.
- Прикручуємо скобу супорта через шайби ГРМ
- Вставляємо гальмівні колодки
- Прикручуємо супорт до скоби
- Підключаємо супорт до гальмівної магістралі використовуючи передню гальмівну шлангу.
- Милуємося.
- Ставимо колесо.
- Знову милуємося)
Ось що повинне вийти у результаті:
P.S. Відчуття після установки:
Коли я поставив на перед 14 вентильовані, я думав що це апофігей феєрії. Ніфіга. Тільки тепер я відчув, що машина дійсно Гальмує з великої літери!
Раніше при гальмуванні машина клювала мордою, тепер - при різкому натисканні на педаль сідає рівномірно вся підвіска!
Переторможування немає, передні гальма хапають швидше.
______________________________________________________
Буду слідкувати за його БЖ, далі має написати про гідроручнік.
Якщо десь в тексті будуть помилки - прохання не сваритись.
Що найцінніше в вашому автомобілі? Ваше життя. ©VOLVO
OLD VOLVO NEVER DIE!
Lemberg Racing Team
OLD VOLVO NEVER DIE!
Lemberg Racing Team
- Ziro-cool
- Повідомлень: 7488
- З нами з: Чет, 07 травня 2009, 10:32
- Ім'я: Nazar
- Стать: чоловік
- Авто: Zafira, 406 coupe, Uaz, b7
- Звідки: Страна непуганных идиотов(Сихів), Раковець
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайникі
тепер постав нормальний вакууум + ГТЦ. (бажано Іно) і дійсно будуть норм гальма, бо то всьо практично на смарку без норм вакуума і гтц.
проверено....
треба було ставити ВАГовські задні гальма (ауді, октавія, фольцик) там є скоба для ручніка, бо без ручніка говен.... точніше не айс, навіть зимою.....
про гідроручнік ваше мовчу....правал.
проверено....
треба було ставити ВАГовські задні гальма (ауді, октавія, фольцик) там є скоба для ручніка, бо без ручніка говен.... точніше не айс, навіть зимою.....
про гідроручнік ваше мовчу....правал.
Quattro
- Denja
- Тюнінг клуб
- Повідомлень: 5172
- З нами з: Нед, 25 вересня 2005, 13:32
- Стать: чоловік
- Авто: Trafic 2.0, KTM 250 EXC, Honda cbr600f4i
- Звідки: Lviv
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Re: Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайникі
та
во де провал. Все пережовано багато разів, а тут знову на граблі наступають...Shpioner писав: Переторможування немає, передні гальма хапають швидше.
Перш ніж ставити тупі питання людям, задай їх ґуґлу...
- slim_painter
- Повідомлень: 3019
- З нами з: П'ят, 04 квітня 2008, 19:18
- Ім'я: Тарас
- Стать: чоловік
- Авто: Жабенятко!
- Номер: 08
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайникі
Shpioner писав: Переторможування немає, передні гальма хапають швидше
Ziro-cool, Denja,
а от цього я вже не зрозумів?!Ziro-cool писав: про гідроручнік ваше мовчу....правал.
- Derevo1076
- Повідомлень: 46
- З нами з: Суб, 06 жовтня 2012, 07:36
- Ім'я: Derevo
- Стать: чоловік
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
Re: Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайникі
три роки з гідроручніком(саморобним) їжджу че ніразу не підвів :) :) :) чим він тобі невгодив...Ziro-cool писав: про гідроручнік ваше мовчу....правал.
WEST MOTOR SPORT
- Maniak716
- Повідомлень: 1925
- З нами з: Суб, 20 грудня 2008, 12:11
- Ім'я: Петро
- Стать: чоловік
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
Re: Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайникі
тема для чайників, то може розжуєш, в чому той провал заключається?Denja писав: во де провал. Все пережовано багато разів, а тут знову на граблі наступають...
- M@sTeR
- Повідомлень: 2320
- З нами з: Сер, 06 жовтня 2010, 21:10
- Ім'я: Андрій
- Стать: чоловік
- Авто: BMW 525iA
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайникі
Maniak716, ТА провал в тому що у всіх іно задні гальма набагато меньші, а тут досить великі...... плече прикладу достатньо велике, зад розгружається швидше тому що легший і виникає перетормоз. Дехто з переді ставить ВОЛГО суппорта і 15 диски а зад 13 дискові і є перетормоз.
Регулятор потрібен обовязково......але не СТОК......
Перетормоз впринципі є завжди де є ЗДТ, навіть на іно без АВS...... Просто треба правильно вчитись тормозити, плавно..... а нє різко бити по педалі.
На більшості іно без ABS з ЗДТ стоять такі собі регулятори тиску, а нє колдуни як на ВАЗ. Навіть на Лада Калина СПОРТ спереді стоять 15 тормозілки а ззаду ЗДТ, і там регулятор досконаліший і полюбому люди пишуть що є перетормоз. Якби його небуло то гріх ціна тим ЗДТ, тоді б і барабанів вистачало.
На форумі є десь моя тема про ЗДТ, пошукай там все детально розписано....сам на цьому спалився.....
Регулятор потрібен обовязково......але не СТОК......
Перетормоз впринципі є завжди де є ЗДТ, навіть на іно без АВS...... Просто треба правильно вчитись тормозити, плавно..... а нє різко бити по педалі.
На більшості іно без ABS з ЗДТ стоять такі собі регулятори тиску, а нє колдуни як на ВАЗ. Навіть на Лада Калина СПОРТ спереді стоять 15 тормозілки а ззаду ЗДТ, і там регулятор досконаліший і полюбому люди пишуть що є перетормоз. Якби його небуло то гріх ціна тим ЗДТ, тоді б і барабанів вистачало.
На форумі є десь моя тема про ЗДТ, пошукай там все детально розписано....сам на цьому спалився.....
Всё лучшее случаеться неожиданно...
- Ziro-cool
- Повідомлень: 7488
- З нами з: Чет, 07 травня 2009, 10:32
- Ім'я: Nazar
- Стать: чоловік
- Авто: Zafira, 406 coupe, Uaz, b7
- Звідки: Страна непуганных идиотов(Сихів), Раковець
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Встановлення ЗДТ на ВАЗ. Детальна інструкція для чайникі
не так понял:slim_painter писав: а от цього я вже не зрозумів?!
мав на увазі, : хоть би гідроручнік поставив, ібо без "ніякого ваше хлам"
Quattro
- slim_painter
- Повідомлень: 3019
- З нами з: П'ят, 04 квітня 2008, 19:18
- Ім'я: Тарас
- Стать: чоловік
- Авто: Жабенятко!
- Номер: 08
- Звідки: Львів
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 23 гостей